miercuri, 21 iulie 2010

Cu munca poti face orice!

O fata pe nume Eva din Suceava vrea sa devina o handbalista priceputa/experta.
Aceasta se antreneaza de la varsta de 5 s-au 6 ani pentru visul ei.
Citat:
Eu n-am avut copilarie pentru ca am muncit sa ajung unde am ajuns, poate pana pe la 8, 9 ani mai dadeam cu chiulu de la antrenamente, dar de la 10 ani.. am hotarat sa muncesc la maxim si chiar peste si a iesit.
Eu n-am fost la strand in suceava, decat de 3 ori in viata mea
Nici nu stiu daca am 5 beri baute in total in toata viata mea
Boli de care sufera:
Iubire Acuta :P si
"Am ceva intre inima si plamani si ceva pe la ficat, dar tin un regim si merge"

Dusmani:
Poate am, dar nu chiar dusman o invide.
N-a preferat sa dea nume.





Daca va luati de ea va sterg posturile, caci o cunosc si nu vreau sa ziceti ceva de rau de ea fiindca e o fata de treaba.

Un comentariu: