joi, 9 decembrie 2010

Monica Columbeanu, tot mai aproape de decizia de a divorţa?

Monica Columbeanu, tot mai aproape de decizia de a divorţa?

Povestea lor de dragoste ca-n poveşti a trecut de mult de apogeu. Ea este la Los Angeles cu fetiţa, el a rămas la Bucureşti cu bârfele unui verosimil viitor divorţ.

Monica Columbeanu spune că nu a purtat încă o discuţie pe această temă cu soţul ei, Irinel Columbeanu, dar că se gândeşte de luni bune ce decizie să ia.

“Eu reflectez de foarte multe luni si nu pot sa dau raspunsuri pripite pentru ca e vorba de viata mea si a fetitei mele. El asteapta un raspuns direct de la mine. Il respect si merita sa am o discutie serioasa si onesta cu el si sa-i aduc la cunostinta decizia pe care urmeaza sa o iau. (…)

Actele nu mai conteaza in acest moment. Important este ce simt eu”.

Dacă reflectează de foarte multe luni, presupun că problema nu este legată de dorinţa de a evada din această căsnicie, ci de banii pe care să-i ceară la divorţ condiţiile în care să-şi lase soţul.

Chiar ea spune că va nutri toată viaţa ei un sentiment de prietenie pentru Irinel, una “mai mult decât amiabilă”. Mda…

“Cu sotul meu voi avea toata viata cel putin o relatie de prietenie foarte stransa pentru ca avem un copil impreuna si suntem doi oameni foarte maturi. Incerc sa pastrez o relatie mai mult decat amiabila. (…)

Nu sunt fericita! Nu sunt genul careia sa-i placa sa se victimizeze. Sunt luptatoare de la natura ca dovada ca am reusit sa trec peste tot felul de obstacole care au aparut de-a lungul vremii.”

Acuma pe bune, care tânără la 23 de ani ar fi fericită cu un bătrânel, alături de care şi-a petrecut, cică, cei mai frumoşi ani din viaţă? Ăăăh… Mai toate mioriţele patriei!

Monica a obţinut deja garanţia bunăstării, însă libidoul ei nu mai poate fi stârnit cu moşuleţi fardaţi cu averi de milioane! Fata vrea carne proaspătă, flirturi cu finalizare.

Îşi vrea viaţa înapoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu