joi, 9 decembrie 2010

Andreea Raducan a lansat "Reversul medaliei", o carte despre Sydney 2000

Fosta gimnasta Andreea Raducan a lansat cartea "Reversul medaliei", in care relateaza scandalul de dopaj de la Jocurile Olimpice de la Sydney din anul 2000.

In urma cu 10 ani, gimnasta romanca se afla in centrul unui scandal de dopaj, dupa ce a castigat medalia de aur olimpic la individual compus. Raducan a fost depistata pozitiv cu pseudofedrina la un control antidoping. Andreea a pierdut medalia de aur din cauza unei pastile de Nurofen care i-a fost adiministrata de medic.

"Am adunat aici toate emotiile, toate trairile din viata mea de gimnasta si nu numai si am incercat sa detaliez episodul Sydney astfel incat oamenii sa inteleaga mai bine ce s-a intamplat atunci. Toate discutiile pe care le-am avut cu diverse persoane cu care am intrat in contact se opreau la capitolul Sydney, la pseudoefedrina, la Nurofen si toate celelalte. Iar atata vreme cat am fost si sunt nevinovata, nu ma deranjeaza sa vorbesc despre episodul Sydney. Asa ca mi-am dat seama ca si alte persoane si-ar dori sa afle mai mult despre ce acest lucru", spune Andreea Raducan.

Fosta gimnasta i-a dedicat cartea tatalui ei, Gheorghe Raducan, decedat in urma cu patru ani.

"El mi-a indrumat pasii catre gimnastica. M-ar fi bucurat sa fie si el azi aici", a spus tanara de 27 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu